UWAGA! Przeczytaj do końca.

Formularz prosimy wypełniać uważnie dużymi i małymi literami, bez zbędnych odstępów, z zasadami pisowni polskiej i z użyciem polskich liter
(czyli pisać: Jan Kowalski, nie: JAN KOWALSKI)

Po wysłaniu zgłoszenia prosimy sprawdzić skrzynkę mailową, także folder spam lub wiadomości śmieci.
Zostanie wysłana wiadomość z wypełnionym przez Ciebie formularzem wraz z nr konta do wpłaty.

Opłata za konferencję powinna zostać dokonana w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania ww. wiadomości. Po tym czasie rezerwacja zostaje anulowana.
Wysokość opłaty wyliczasz sam zgodnie ze zgłoszeniem i obowiązującymi stawkami (w przypadku pytań lub wątpliwości służymy pomocą).

Całkowity koszt konferencji dla osoby dorosłej oraz dzieci urodzonych w roku 2010 lub wcześniej:

  • 210 PLN w pokoju z łazienką – BRAK POKOI
  • 160 PLN w pokoju bez łazienki

Dzieci urodzone w latach 2011-2016:  50% ceny
Dzieci urodzone w latach 2017-2019:  bezpłatnie (nie mają osobnego łóżka, nie mają wyżywienia).

Opłata zawiera: uczestnictwo w konferencji, zakwaterowanie, oraz wyżywienie od kolacji 26.04.2019 do obiadu 28.04.2019.

Rejestracja trwa do 23 kwietnia 2019 roku lub do wyczerpania limitu miejsc.

Warunki rejestracji:
1. Po przesłaniu formularza dokonaj płatności zgodnie ze zgłoszeniem w ciągu 3 dni roboczych (nr konta podany jest w ostatnim kroku rejestracji oraz w podsumowującej wiadomości e-mail).
2. W przypadku braku wpłaty lub potwierdzenia przelewu do 3 dni roboczych od dnia rejestracji, zgłoszenie będzie anulowane.
3. W przypadku rezygnacji z udziału po 15 kwietnia 2019, wpłaty nie będą zwracane.*
4. Przydział miejsc w pokojach odbywa się na podstawie zgłoszeń, uwag do zgłoszeń i dostępnych pokoi – o ostatecznym zakwaterowaniu decyduje organizator.

*Istnieje możliwość zmiany danych uczestnika na inne (ze względu na zakwaterowanie – tylko tej samej płci). W takiej sytuacji konieczne jest zgłoszenie tego poprzez wiadomość e-mail nad adres rejestracja@agalliasis.pl.
Wzajemne rozliczenie pozostaje po stronie uczestników.
ZAREJESTRUJ SIĘ NA V KONFERENCJĘ UWIELBIENIA